Secretariaat:

Tonnie Vink

Alg. lid

Beste mensen,

Biljartvereniging Ens is alweer 8 jaar actief in de grote zaal van Het Roefje.

Door de inzet van onze actieve leden kunnen wij onze mooie sport in een moderne frisse zaal op 3 tafels beoefenen. Ook wij hebben de afgelopen maanden door het corona virus niet kunnen spelen, maar vanaf 1 juli jongstleden hebben wij de sport weer kunnen oppakken.

Via de gemeente Noordoostpolder hebben we op 1 juli bezoek gehad van een fotograaf die een serie mooie foto's heeft gemaakt om te laten zien dat sport en spel weer langzaam opgepakt mag worden in de gemeente Noordoostpolder.

Deze foto's worden op de website van De Noordoostpolder geplaatst en enkele daarvan kunt ook zien op onze website.

We zitten nu midden in de vakantieperiode, dus de biljartzaal wordt niet massaal bezocht.

Dit geeft natuurlijk ruimte aan de mensen die niet weggaan, om even lekker een balletje te stoten.

Zelf heb ik nu ervaren dat 3 maanden niet spelen betekend dat het gevoel er even nog niet is.

Straks, als in september de competitie weer van start zal gaan, moeten we er wel weer staan en ons vertrouwde moyenne weer halen, oefenen dus!!!

Als u (nog) geen lid bent van onze vereniging en een keer kennis wilt maken met het biljarten, laat het weten. Kom langs, of bel met één van de bestuursleden voor informatie.

Jacob Buijsman

Voorzitter BVEns